Wanneer en hoe

Repetitie

De repetities zijn op dinsdagavond van 19.15-20.15 uur.

Het is prettig als u minimaal 5 minuten van tevoren aanwezig kunt zijn.

Basalt

Reinier de Graafweg 1

2625 AD Delft

Alexiazaal

Na afloop is er een mogelijkheid om nog even met elkaar na te praten en drinken we een kopje thee.

Optredens

Let it go heeft de intentie om minimaal twee keer per jaar, een uurtje, op te treden. Het is prettig om ergens naar toe te werken met elkaar en het resultaat van onze repetities aan een breder publiek te tonen. De keuze van een locatie is daarbij afhankelijk van de mogelijkheden van de leden en wordt in overleg met bestuur, leden en dirigente bepaald.

Oefenmateriaal
U krijgt het oefenmateriaal digitaal (teksten in een Word-bestand, ingezongen muziek) via de dropbox-link aangeleverd. Het materiaal blijft eigendom van Let it go ¯ en mag op geen enkele wijze worden gekopieerd of gedistribueerd.

Buddy Mocht u een buddy/begeleiding meebrengen, dan is hij/zij welkom om te luisteren, in het restaurant plaats te nemen of een lidmaatschap te overwegen.

Contributie

Contributie voor het lidmaatschap bedraagt € 13,00 per maand en geldt voor twaalf maanden (wijzigingen voorbehouden).

Gemiste kooravonden worden niet gerestitueerd.