Visie

Zingen geeft nieuwe energie, het ondersteunt een goede ademhaling, extra zuurstof stroomt naar je hersenen. Zingen ontspant ook en geeft verbinding met anderen. Het is een van de beste anti-stress middelen.

Let it go koor, is een enthousiast koor dat graag gebruik maakt van deze voordelen die zingen biedt.

Respect voor elkaar, de dirigent, alle koorleden en genieten van het zingen zijn daarvoor belangrijke elementen.

De kwaliteit van een koor wordt mede bepaald door de mate van samenwerking; helpen en het versterken van elkaars talenten is een onontbeerlijk ingrediƫnt.

De repetities zijn zowel ter ontspanning als ter voorbereiding op een optreden.  Met alle leden groeien we toe naar leuke optredens.